Adblue adalék: minden, amit tudnod kell róla

  • január 17, 2023

2014-ben bevezették az EURO 6 környezetvédelmi normát, amely szigorú határt szab a dízelüzemű személygépjárművek károsanyag kibocsátásának. Az előírt károsanyag mennyiség pedig csak AdBlue adalék segítségével érhető el. Na de mi is az az AdBlue, hogyan működik és mennyi kell belőle? A cikkből mindezt megtudhatod, de szó lesz a tárolásról, szavatossági időről és a 2021-es AdBlue hiányról is.

olvass tovább

Csomós Mixi: Maradhat a Citroën

  • január 01, 2023

A vártnál is jobban sikerült Csomós Mixi és Nagy Attila első versenye a Citroën C3 Rally2-t a Szilveszter Rallyn. A HUMDA Academy versenyzőpárosa az autóval és a Tagai Racing Technology csapatával is gyorsan összeszokott, volt egy kisebb kalandjuk a szalagkorláttal, Mixi pedig azt is letesztelhette, hogy átfér-e a C3 negyedikben egy lassítón.

olvass tovább

Elektromos töltés új díjszabás 2023 – Ezt már nehéz jól számolni…

2022 újautós szempontból egy elektromos cunami volt. Minden márka kihozta legalább az első, de a legtöbb a sokadik tisztán elektromos modelljét. A racionális megtérülése egy ilyen típusú autónak egészen nehezen bizonyítható matek volt, de még elment szódával, ha számba vettük, hogy mekkora jót is teszünk a nagyvárosok levegő minőségéért, így a saját környezetünkért.

olvass tovább

Csomós Mixi Citroënnel indul a Szilveszter Rallyn

  • december 23, 2022

Új autóval, de régi ismerős csapattal vág neki Csomós Miklós és Nagy Attila a hagyományosan szezonzáró Szilveszter Rallynak. A HUMDA Academy versenyzőpárosa az idei magyar rallybajnok autót, a TRT által felkészített Citroën C3 R5-öt próbálhatja ki, amivel természetesen ezúttal is a győzelem a céljuk. Mixi azonban a leggyorsabb körét egy szurkolónak tartogatja.

olvass tovább

Akinek az inge pont az nem veszi magára – Mercedes-Benz T-osztály T180d

Az első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnél a személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.

olvass tovább