Vad gázolás: szarvaskaland videón
Rendszerint az autósok gázolják el az erdők, mezők állatait, ám ennek a fordítottjára is akadnak példák. Nem hiszi? Itt van mindjárt egy.
olvass továbbRendszerint az autósok gázolják el az erdők, mezők állatait, ám ennek a fordítottjára is akadnak példák. Nem hiszi? Itt van mindjárt egy.
olvass továbbCsak semmi pánik, a számítógép soha nem ijed meg, egyszerűen teszi a dolgát. Három kamerája ráadásul itt még az eseményeket is rögzítette.
olvass továbbAz Egyesült Államok tengerészgyalogságának kötelekében teljesítenek szolgálatot az amerikai Oshkosh Corporation által gyártott LSVR (Logistics Vehicle System Replacement) taktikai járművei. Három kategóriájú felépítés és 10x10-es hajtás gondoskodik arról, hogy minden elvárt feladatnak megfelelő legyen.
olvass továbbHol ez, hol az, valami nap mint nap lepotyog a teherautók platójáról. Most is felvett egy esetet a kamera.
olvass továbbMinden alkalommal, ha tudom, hogy Citroën lesz nálunk, akkor egy dolgot biztosan tudok, jó kedvem lesz egy hétig. Ahogyan a konszerntárs Peugeot tagadhatatlan minőségével, már-már presztízs autókhoz közelítő kialakításával szokott meggyőző lenni, úgy képes ez a márka mosolyt csalni az ember arcára. Egyszerűen azért, mert más. Nem megszokott, fura, ám mégis kedves vonalaival teszi boldogabbá a hétköznapokat.
olvass továbbDrága autó, tanári ambíciók. Megesik, hogy olyannal találkozunk, akinek vissza kellene ülnie az iskolapadba némi jó modort tanulni.
olvass továbbAz e-Niro friss győzelme a Kia elektromos kínálatának, és vele a márka új fejlesztési irányvonalának elismerése
olvass továbbA világ legrégebbi, ma is működő autómárkája új logóval erősít rá személyiségére, karakterére. Ezzel ismét új fejezet kezdődik a márka életében
olvass továbbFejlesztés, karbantartás miatt szünetelnek a hazai útdíjrendszer értékesítési szolgáltatásai vasárnap éjszaka, ám a bliccelést most sem javasolják.
olvass továbbFontos szerepet szán hibridstratégiájában hazánknak a Stellantis. A világ negyedik legnagyobb autóipari konszernje több tízmillió eurós beruházással bővíti magyarországi motorgyára kapacitását.
olvass továbbAz első tömeggyártás előtt álló, személyautókra szánt légmentes gumiabroncs. Nem csak a látvány, hanem a vele járó előnyök is ütősek. Sajnos még várnunk kell rá, mivel a kereskedelmi forgalmazás előtt még jó pár tesztkilométer és különféle próbák várnak rá. Várhatóan 2024-ben lesz kézzel fogható.
olvass továbbElőzni valamelyest mindig kockázatos, így viszont maga a tömény ostobaság. Vagy jön a kamion, vagy nem.
olvass továbbPáncélkocsik, teherautók, buszok, több mint kétezer haditechnikai eszköz Tápiószecsőn. Lesse meg, mi mindent selejtezett le és tárol raktárbázisán a Magyar Honvédség.
olvass továbbDolgoznak a régészek, a munkaterületet átadták: hamarosan megkezdődhet a sztráda Bólyt Ivándárdával összekötő szakaszának kivitelezése.
olvass továbbHa 2020, akkor a járványon kívül az autógyártók másik kihívása – és erről persze hamarabb tudtak, mint az előbbiről – a CO2 kvóta volt. Nem csoda hát, hogy nincs olyan márka, aki ne igyekezne alternatív meghajtással megjelenni. A Renault sem tett másképpen és rögtön 3 típusában mutatott be hybrid erőforrást. Ezek közül a Cliot teszteltük, amely ellentétben a másik két bemutatott modellel, kisebb akkumulátort kapott és ezáltal nem konnektoros hybrid változatban jelent meg. A keresztségben pedig az E-TECH nevet kapta.
olvass továbbForgalommal szemben autózni nem csak autópályán lehet. Elbambulás kérdése, és sikerülhet a falu szélén is.
olvass továbbLevélben értesítik az autósokat. Új teendő nincs, tessék fizetni!
olvass továbbKövér gázzal száguldott el a rendőrök elől a pofátlankodó. Mit tippel, elkapják?
olvass továbbHárom év szabadságvesztés, ennyi várhat arra a jogosítvány nélkül közlekedő sofőrre, aki szándékosan nekiment egy másik autónak, majd a rendőrség érkezésének hírére elhajtott.
olvass továbbMiért érdemes előre gondolkodni autónk tavaszi felkészítése során?
olvass tovább