Ismét új járművek érkeznek a Volánbuszhoz
Újabb, összesen csaknem 5,4 milliárd forint értékű buszok forgalomba állításával folytatódik a Volánbusz jármű-fiatalítási programja
olvass továbbÚjabb, összesen csaknem 5,4 milliárd forint értékű buszok forgalomba állításával folytatódik a Volánbusz jármű-fiatalítási programja
olvass továbbRendelhető az új Mercedes-Benz Citan - a kisteherautó – úgynevezett small van, amely először zárt áruszállítóként és személygépkocsiként lesz elérhető a piacon. Később további változatok is jönnek, beleértve egy hosszú tengelytávú, valamint a Mixto változatot
olvass továbbA második generációs Mokkára nagyobb szerepet osztottak, mint amit jellemzően egy alsóközép kategóriás crossover-re osztani szoktak. Az egykori csillogó fényétől, hatalmas eladásaitól megtépázott Opel újbóli fellendülését várják tőle. Egy új korszakban, amikor a márkát már a francia PSA csoport birtokolja a GM helyett. Vajon sikerülni fog az áttörés?
olvass továbbKompakt külső méretek tágas helykínálattal és kimagasló csomagtérmérettel – mindezt elsőrendű variálhatósággal és alkalmazkodóképességgel egyesíti a vadonatúj Mercedes-Benz Citan.
olvass továbbMár csak alig néhány nap, és ismét a benzingőzé lesz a főszerep a teljesen felújított Hungexpón: augusztus 27-29 között végre újra megnyitja kapuit hazánk legnagyobb autóshowja, az Automobil és Tuning Show!
olvass továbbElképesztő, lenyűgöző, fenomenális, csodálatos, fantasztikus. Szavak, melyek bármelyikét használhatnám a nálunk vendégeskedő új S 500-as Mercedesre. De ezek csupán szavak, amelyek jelentéstartalmát mindenki maga tölti fel, helyezi el a saját értékrendjében. Így jól értelmezhető véleményt alkotni meglehetősen nehéz jelzőkkel. A Mercedes új szintet állított az autózásban. Már csak az a kérdés, hogy autónak kell-e hívni továbbra is ezt a járművet, vagy szárny nélküli magánrepülőnek?
olvass továbbA mai naptól rendelhető a Mercedes-EQ első elektromos luxuslimuzinjának két változata. A bruttó 40 235 000 forintos indulóártól elérhető EQS 450+ összesen 333 lóerőt kínál, míg a bruttó 48 697 000 forinttól rendelhető EQS 580 4MATIC 523 lóerővel áll rendelkezésre
olvass továbbSikerre ítélt vállalkozást kezdett a Mercedes 1993-ban, amikor a 190-es utódjaként bemutatta az első C osztály modelljét. Világszinten ez idáig 8,6 millió darab fogyott ebből a típusból, úgy, hogy a most elbúcsúzó MK4 kódjelű elődből 2,5 millió darab került értékesítésre. Nem csoda tehát, hogy minden tudásukat latba vetették, hogy a profitabilitás szempontjából is kiváló modell töretlenül folytassa eddigi pályafutását. De vajon sikerül-e a nagy ellenféllel a BMW 3-sal szemben maradandót alkotni?
olvass továbbA Mercedes-Benz 2025-től a teljesen elektromos hajtású járművekhez készíti új architektúrákat. A Mercedes-Benz 2025-től rögtön három kizárólag tisztán elektromos járművek számára tervezett platformot mutat be.
olvass továbbMegkezdődik Mercedes-Benz S-osztály konnektoros hibrid forgalmazása
olvass továbbElrendelte az Egri Járásbíróság egy férfi letartóztatását, aki néhány napja az M3-as autópálya kerekharaszti pihenőjénél lévő benzinkúton utazótáskájára üzemanyagot locsolt, majd azt meggyújtotta - közölte az Egri Törvényszék sajtószóvivője kedden az MTI-vel
olvass továbbTudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.
olvass továbbLegkisebb motor, alap kijelző, minimális felárral rendelhető fényezés. Ezektől függetlenül a Mercedes GLB kifejezetten szerethető, divatos formájú autó, amely a hét ülés révén még a nagycsaládi kedvezményre jogosultak érdeklődésére is számot tarthat. Érdekes és izgalmas alternatívája lehet mindenkinek, még azoknak is, akik eredetileg nem presztízs márkában gondolkoztak.
olvass továbbA rétsági nyomozók beazonosították és elfogták a 24 éves férfit
olvass továbbKiss Gergely egy Mercedes-Benz EQV volánja mögött ismerkedik az elektromobilitással
olvass továbbA Mercedes CLA Shooting Brake maga a megtestesült jó értelemben vett marketing üzenet. Igyekszem majd minden pontjára kitérni ennek a fantasztikus autónak, de egy dolog biztos, érzelemi és racionális érvek tömkelege összpontosul a kecskeméti születésű autóban.
olvass továbbSokat hezitáltam, hogy szükséges-e átfogóbban bemutatni az Mercedes E osztályt, mielőtt a most tesztelt változatra rátérnék. Kell-e, szükséges-e egy ikon bemutatása? Az osztály megnevezését 1993-ban vezette be a Mercedes-Benz, de az elődmodelleket már 1953-tól gyártották. Három emberöltő elteltével pedig ritka, hogy bárkinek be kellene részletesen mutatni a Mercedes történetének legsikeresebb modelljét.
olvass továbbGyári teremtés, ami az AvtoVAZ gyárából gurult le az ezredforduló végén. Sajnos, ez nem a benzinmotort kapta, de hát egy golfkocsiba minek is benzinmotor. Pedig belsőégésű motorral mókásabb lett volna.
olvass továbbKétségkívül az új Nissan Juke minden pontján igényesebb, minőségibb és szebb lett, mint elődje. Bár karakterében megegyezik az első generáció formai jegyeivel, de vonalvezetése már nem annyira formabontó, kevésbé megbotránkoztató. Az is lehet persze, hogy a világ felnőtt ahhoz a formatervhez, amelyet a japán/francia autóóriás 2009-ben megálmodott.
olvass továbbMint ahogy a mondás tartja, itt viszont vélhetően a tulaj házának tetejére nem maradt pénz, az autó megvásárlását követően, mivel 1 millió dollártól indul az ára.
olvass tovább