2021-ben is bajnok, ez már hetedik trófeája Tim Gábornak

  • szeptember 08, 2021

Az FIA Swift Cup Europe bajnokságban tért vissza a rallyból pályaautózáshoz Tim Gábor 2020-ban, ahol rögtön bajnoki címet is szerzett. 2021-ben folytatta a sorozatban, s bár nehezebb idénye volt, mégis 50 pontos előnnyel zárta a bajnokságot. Ezzel már hétszeres bajnokká avanzsált a vanyarci pilóta.

olvass tovább

Végzi a dolgát, viszi a családot – VW Caddy Life 2.0 TDI

Nem újkeletű dolog, hogy egy kvázi kisteherautóból családi járművet szerkesztenek. A Caddy esetében is megtörtént ez, már a most búcsúzó előző széria esetében. A modellciklusok sem a megszokott 6-7 éves ütemet követik, hiszen a most nálunk járt Caddy a negyedik generációja a modellcsaládnak, miközben 1980 óta ismerhetjük a típust. Igen, 40 év. Hihetetlen.

olvass tovább

A tömegcikk és a prémium határa – KIA Sorento Plug-in Hybrid

A Kia Sorento PHEV valójában a prémium kategóriába sorolható. Talán az egyetlen szempont szerencsére, amely bármelyik másik prémium szegmensben futó járműtől megkülönbözteti, az ára. Néhány év lesz szerintem, ha ilyen ütemben javul minőség és komfort szempontjából a márka és már ott is lesz márkaimage-ben, ahol az Audi, BMW vagy Mercedes.

olvass tovább

Zsírpapa: Az elsőt lemutogatom, de most be ne dobd

  • szeptember 01, 2021

Győzelmet aratott a historic E korcsoportban, abszolút értékelésben pedig az igen előkelő második helyen végzett Zsírpapa és Mészáros Sándor Lada VFTS-sel a Vértes Rallyn. Ehhez sok minden kellett, pl. a verseny előtt kapott elem, egy zsebkendő, és hogy Mészi megfenyegesse Zsírpapát, hogy agyonüti.

olvass tovább

Az utazás és túrázás mámora – BMW R1250 RT

A velünk töltött pár nap alatt az RT az abszolút kedvencemmé vált. Egyáltalán nem csoda, hiszen egy szinte tökéletes motor, fantasztikus vezetési és komfortérzéssel. Nem is vagyok abban biztos, hogy az új R 1250 RT még motor, vagy egy kétkeréken guruló luxusautó. Tényleg minden motor, ami kétkerekű?

olvass tovább