A kopasztott csirkék bosszúja! - 1964 Chrysler New Yorker + VIDEÓ
Mi köze egy V8-as Chryslernek a kopasztott csirkékhez? Kin akarhatnak bosszút állni?
olvass továbbMi köze egy V8-as Chryslernek a kopasztott csirkékhez? Kin akarhatnak bosszút állni?
olvass továbbA 203-as széria volt az oroszlános gyártó háború utáni első új modellje
olvass továbbÍme, az 1958-as DeSoto, a Rock n’ Roll méltatlanul elfeledett uszonyos nehézvasa
olvass továbbAlapmodell rengeteg extrával: Íme, az 1954-es modellév belépő szintű Cadillac-je
olvass továbbEz az ’57-es Olympia még fiatal korában került Magyarországra és azóta is napi használatban van!
olvass továbbA jet-korszak idején a MOPAR-ok design diktátorok voltak, a Forward Look irányzat a Chrysler legolcsóbb márkájára is hatással volt
olvass tovább7,1 literes V8, automataváltó és egy 2,3 tonnás kasztni: Ilyen volt a közép árkategóriás Lincoln 1960-ben
olvass tovább7,0 literes V8, kéttonnás kasztni és vérbeli kabriós életérzés. Ezt tudja az ’58-as Continental kabrió!
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint amikor 1965-ben elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbAz 1950-es évek Amerikájában a Cadillac a fényűzés, siker és hivalkodás V8-as jelképe volt
olvass továbbAz 1950-es évek folyamán az amerikai gyártók olyan autókat terveztek, melyek formaterve űrsiklókra emlékeztetett. Közéjük tartozik ez a gyönyörű ’57-es Buick Special is!
olvass továbbFolytatódik gyűjtemény-gyarapítási program, egy GAZ-12 ZIM típusú gépkocsi érkezett az Északi Járműjavítóba. A járműből összesen 100 darab érkezett Magyarországra 1952-59 között, az 1950-es évektől kezdve a ‘70-es évek végéig a középszintű állami és pártvezetők jártak ilyenekkel.
olvass tovább