Művészeti alkotás két keréken – BMW R18 Roctane

A fejemben létezik egy képzeletbeli garázs. Az évek során tesztelt motorok közül néhány olyan van benne, amely igazán mély nyomokat hagyott bennem. Aki motorozik, tudja, hogy egyetlen motor sosem elég. Lehet ugyan kedvenc kategóriánk, de más-más érzéseket hoz ki belőlünk egy túramotor, egy sportmotor vagy éppen egy cruiser. Utóbbi esetében az R18 Roctane talán a legjobb választás.

olvass tovább

Élj úgy, ahogy motorozol. Szabadon! – BMW R 18 100 Years

A napfény ezernyi csillogása úgy verődik vissza a rengeteg króm kiegészítőn, hogy szinte elvakít a látvány. Persze kár lenne, ha így történne, mert a BMW R 18 legalább annyira gyönyörű, mint amilyen jó vele motorozni. 345 kilós önsúlya észrevehetetlen a tökéletes kiegyensúlyozás és az alacsony súlypont miatt. Élmény és gyönyör, igazi motorozási extázis.

olvass tovább

A férfi élet szakaszai, avagy az R18 generációk – BMW R18 teljes modellsor

Általában azt várják el tőlem, hogy valamiféle objektív véleményt alkossak a tesztelt járműről, vagy ritkább esetben járművekről. Az elmúlt két egymást követő hét viszont inkább az élményekről szólt, amelyeknél tudvalévő, hogy nem az ész, hanem az érzelem vezérli. Lehetőségünk volt ugyanis a teljes BMW R18 kínálatot kipróbálni. Miközben fürödtünk az élvezetekben és megszűnt a világ összes napi problémája, úgy felejtettem el azon gondolkozni, hogy vajon az egyes technikai részletek valamihez képest jók vagy rosszabbak.

olvass tovább

Férfias játékok – BMW R18

Vitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.

olvass tovább