Harmadik éles bevetés, második kategória győzelem Diósgyőrben
Beszélgetés a nem kicsit boldog Görög Péter pilótával a verseny után.
olvass továbbBeszélgetés a nem kicsit boldog Görög Péter pilótával a verseny után.
olvass továbbSok-sok korszakot éltünk meg azzal kapcsolatban, hogy mi az ideálisnak mondható családi autó. Természetesen ennek korlátja leginkább a pénztárca, amely akárhogyan panaszkodunk, azért szerencsére egyre nagyobb. Bár egyértelmű és érthető, hogy a várakozásaink ezzel kapcsolatban jóval nagyobbak. A Citroën ugyan soha nem volt benne az első ötben a márkák közötti eladási darabszám sorban, de mindig is jelentős tényezőnek számított. A C4 X esetében pedig olyan autót alkottak, amely szinte minden szempontból az ideális, most divatos családi autó szempontjainak felel meg.
olvass továbbPoissy, 2023. október 23. – A Berlingo Furgon, a Jumpy és a Jumper egyidejű megújításával a Citroën tovább erősíti szilárd piaci pozícióit. A változatlanul széles és változatos új kínálat – benne a korábbiaknál még hatékonyabb és erősebb tisztán elektromos modellekkel – minden eddiginél jobban kielégíti a szakemberek fenntartható mobilitás iránti növekvő igényét.
olvass tovább• PÁRATLAN KÉNYELEM: az új ë-C3 kínálatában először szerepel a méltán híres Citroën Advanced Comfort® felfüggesztés, melyhez most új kialakítású Citroën Advanced Comfort® ülések társulnak. Mi több, a teljesen zaj- és vibrációmentes működésnek köszönhetően az ë-C3 tökéletesen stresszmentes vezetést biztosít.
olvass tovább- A Citroën bemutatja a C5 X „all inclusive” változatát, a limitált kiadású C5 X Hypnost. - A C5 X Hypnos a C5 X csúcsváltozataként a grand tourer MAX felszereltségi szintjén alapul, és a Citroën tudásának legjavát nyújtja: merész koncepció, egyedi stílus és abszolút kényelem jellemzik. - A C5 X Hypnos elegáns Eclipse-kék színt öltött magára, a világos kárpitozású új beltér pedig meleg hatású anyagaival és prémium felszereléseivel (napfénytető, hifirendszer stb.) nyugodt és derűs hangulatot áraszt. - A 225 lóerő összeteljesítményű ë-EAT8 váltós plug-in hibrid meghajtással kínált limitált kiadású változat 2024 eleji szállítási határidővel bizonyos piacokon már most rendelhető.
olvass továbbA düsseldorfi Caravan Salon lakóautó-kiállításon a Citroën bemutatja a Type Holidays-t. A modell a híres Type H előtt tiszteleg, mely művészi szintre emelte az utazás alternatív megközelítését. A Citroën SpaceTourert alapul vevő Type Holidays a legkiválóbb lakókocsik kényelmét és ötletes megoldásait nyújtja: felnyitható tető, fekvőhellyé alakítható üléspad, minikonyha, összecsukható asztal stb. A Type Holidays már a Citroën jövendő térnyerését jelzi az átalakított lakóautók piacán. Egy olyan a Citroën kereskedések által értékesített „Holidays” nevű termékcsalád előfutára, melyről részletesebb információk 2023 végén várhatók.
olvass továbbAz ë-C4 vagy ë-C4 X modellt vásárlók zavartalan utazása és a még habozó ügyfelek meggyőzése érdekében a Citroën bevezeti a Free2Move Charge e-ROUTES alkalmazást. A kiváló teljesítményű utazástervezőnek köszönhetően az elektromos autóval tett hosszabb utazások is stresszmentessé válnak.
olvass továbbAz új C4-et követően, annak megemelt, úgynevezett X változatát teszteltük, amely egy mérettel ugyan kisebb, mint a C5X, de formai irányelveiben hasonlónak mondható. Újszerű, egyedi és különlegessége, hogy a divatosabb 5 ajtós kivitel helyett ez a modell 4 ajtós. Mostanság ez kevésbé trendi, de az emelt hasmagasság és a szedán forma együttes használata egy különlegesség. Mi mást is várhatnánk a Citroëntől?
olvass továbbPár nappal az érettségi vizsgája után sikeresen teljesítette Zagyva Dorka a Mecsek Rallyt, ahol a Citroën C2 R2 Maxszal két nullás előfutó volt az ORB1-es mezőny előtt. Az itinert ezúttal nem édesapja, hanem egy igen rutinos navigátor, Spitzer Gábor olvasta neki.
olvass továbbA Citroën most ünnepli a C3 Pluriel bevezetésének huszadik évfordulóját. Az egyedülálló háromajtós kompakt ferdehátú mindössze egy évvel a C3 után, 2003 májusában került forgalomba, és a márka villaverdei üzemében egészen 2010-ig gyártották. Összesen 115 097 példány készült belőle.
olvass továbbMiért kellene egy SUV-nak unalmasnak lennie? Miért alapvetés, hogy az egykaptafára készülő megemelt hasmagasságú autóknak egyedül a márkajelzésnél kell különbözniük? Miért kellene úgy autót építeni és berendezni, ahogyan a többiek? A formának miért kell a funkció rovására mennie? Lehet-e a szögletes és görbe vonalak kaotikus egyvelegéből valami olyat alkotni, amely egyedi és mutatós?
olvass továbbA Citroën újabb lépést tesz az elektromos mobilitás elérhetőbbé tétele felé: a C5 Aircross kínálatában immár az új 48 V-os hibrid technológia is megjelenik
olvass továbbA Citroën a „My Ami Buggy” új változatát készül piacra dobni. A korábbinál gazdagabb felszereltségű 1000 darabos széria 9 országban lesz kapható. A kizárólag online értékesített modell 2023. június 20-án délelőtt 10 órától lesz rendelhető.
olvass továbbBár az elmúlt hónapok a tanulásról szóltak Zagyva Dorka számára, az írásbeli és a szóbeli érettségi között azért egy kis rallyra is jut ideje. Édesapja, Zagyva Lajos navigálásával és a már megszokott Citroën C2 R2 Maxszal a hétvégi Salgó Rallyn debütál az ORB2-ben.
olvass továbbA Citroën a napokban ünnepli a Méhari 55. születésnapját, melyet 1968. május 16-án a deauville-i öbölben leplezett le a márka. A modellt közel 20 éven keresztül gyártották, többségében a Belgiumban található foresti üzemben. 1968 és 1987 között 144 953 példány készült belőle
olvass továbbA New York-i Nemzetközi Autószalonon a 32 országot képviselő, több mint 100 autóipari szakértőből álló zsűri a Citroën C3-nak ítélte a rangos „2023 World Urban Car” (Világ Városi Autója) díjat.
olvass továbbMind a négy autójával ott volt a székesfehérvári célban a PSZA Motorsport csapata
olvass tovább1993 és 2002 között több mint 1 300 000 példány készült belőle Európában
olvass továbbSziluettjében egy elegáns fastback, egy stílusos négyajtós és egy határozott fellépésű SUV egyesül
olvass továbbA Stellantis csoport úgy vélem nem tisztán önszántából, hanem jogszabályi kényszer miatt is, de kipaterolta a hagyományos meghajtást a Berlingoból és a testvérmodellből, a Peugeot Rifterből. Ezzel egytagúvá zsugorította a motorkínálatot, így került egy csinos és két ponttal rendelkező Ë betű a jól ismert, harmadik generációs Berlingo nevébe. Ettől kicsit örülhetünk is, meg nem is, hiszen a kisebb karbon lábnyom több kompromisszummal is jár, ha pedig univerzális családi autót szeretnénk nagy hosszú, utazásokra, akkor lényegesen több menetidőre kell számítani, mint egy hagyományos motor esetében. De Európában élünk és ezt akartuk (legalábbis a politikusaink erre az útra terelik az autógyárakat).
olvass tovább