Így indult A Mi Autónk sztorija. Íme, az első magyar Swift + VIDEÓ
A Suzuki Swiftek 1992. október 5-e óta a magyar utcakép nélkülözhetetlen képét alkotják
olvass továbbA Suzuki Swiftek 1992. október 5-e óta a magyar utcakép nélkülözhetetlen képét alkotják
olvass tovább30 pluszos szalonautó: Kevesebb mint 900 km-t futott az első szentgotthárdi F Astra
olvass továbbA moszkvai kisautók története az Opel Kadettől egészen az AZLK-ig
olvass továbbIsmerd meg a Közlekedési Múzeum gyűjteményének legidősebb veteránjait
olvass tovább8.000 köbcentis V12, 200 lóerő és egy ultra-luxus klasszikus. Mi kellhet még?
olvass továbbTe láttál már Magomobilt és Magotax-ot élőben?
olvass továbbSztálin rajongott a Packardokért, de amerikai limuzinnal mégsem autózhatott Moszkvában
olvass továbbA Magyar Posta meghatározó szerepet töltött be a hazai autózás történelmében
olvass továbbÍme, a háborút követő szovjet autóipar 3+1 legmeghatározóbb járműve
olvass továbbIsmerd meg a magyar vasúttörténet legikonikusabb mozdonyait!
olvass továbbA Közlekedési Múzeumnak adományozta az első új formátumú rendszámot a gépjármű-nyilvántartásért felelős Belügyminisztérium
olvass továbbMegkapta az építési engedélyt az új Közlekedési Múzeum, amely a kormány korábbi döntése nyomán Kőbányán épülhet meg.
olvass továbbFolytatódik gyűjtemény-gyarapítási program, egy GAZ-12 ZIM típusú gépkocsi érkezett az Északi Járműjavítóba. A járműből összesen 100 darab érkezett Magyarországra 1952-59 között, az 1950-es évektől kezdve a ‘70-es évek végéig a középszintű állami és pártvezetők jártak ilyenekkel.
olvass továbbA jármű jó állapotának köszönhetően jelenlegi állapotában kiállítható, az új Közlekedési Múzeum tárlatát fogja gazdagítani.
olvass továbbIkarus, a busz címmel közlekedéstörténeti kiállítás nyílik Zalaegerszegen, a Magyar Olaj- és Gázipari Múzeumban (MOGIM)
olvass tovább