Totálkártól az OT-ig - 1995 Mercedes-Benz A124 (W124) + VIDEÓ
29 év alatt kevesebb mint 60.000 mérföldet futott ez az amerikai piacos A124-es
olvass tovább29 év alatt kevesebb mint 60.000 mérföldet futott ez az amerikai piacos A124-es
olvass továbbEzzel a címmel folytatásos tesztsorozat is indulhatna. Hogy miért éppen a CLE Cabriolet esetében jutott ez a gondolat az eszembe? Mert a CLE önmagában is szinte hibátlan autó, amelynek tető nélküli változata egy másik dimenzióba emeli utasát. Ezzel a motorral pedig nem csak az érzés, hanem a hang és a teljesítmény is hibátlan. Óriási feeling. A jó hír pedig az, hogy nem kell feltétlenül a legerősebb motor, így a legmagasabb ár ahhoz, hogy mindezt megkapjuk, ha a teljesítményben hajlandóak vagyunk a kompromisszumra.
olvass továbbVannak tökéletes gondolatok, amelyek valamilyen oknál fogva nem terjedtek el eddig. Sok minden közbeszólhat, de talán a legfontosabb az időzítés. A Mercedes E300de több szempontból is kakukktojás miközben ritkán találkozhatunk ennyire jó koncepcióval, ráadásul mindez egy olyan köntösbe lett csomagolva, amely közel áll a tökéleteshez. Nagyon szeretném hinni, hogy a kérdés csupán az, hogy mikor fog elterjedni és nem egy izgalmas vadhajtása lesz az autóevolúciónak.
olvass továbbTavaly év végén minimális modellfrissítésen esett át a Mercedes legkisebb elektromosa az EQA. A modell, amelyről röviden azt is lehet mondani, hogy a GLA osztály elektromos változata, még mindig divatos formával és hosszabb hatótávval csábítja magához a prémium minőséget kedvelőket.
olvass továbbKevés jármű van, amely jobban megdobogtatná a szíveket, mint egy stílusos cabrio. A Mercedes-Benz pár hónappal a kemény tetős változat megjelenése után, Magyarországon is bemutatta a típus tető nélküli változatát. A CLE Cabriolet természetesen nem a tömegeknek szól, de a látványt szerencsére mindenki élvezheti. Nincsen tökéletesebb nyári autós kaland, egy szép napsütéses napon, mint lehúzott tetővel élvezni a haladást és az alkalmazott technológia révén a tökéletességet.
olvass továbbTalán az utolsó Mercedes, amely az összes klasszikus értékkel rendelkezik. A vadonatúj E osztályt volt szerencsénk még egy hétig kipróbálni egy másik, az úgynevezett Exclusive felszereltséggel. Ennek legfontosabb ismérve, hogy a híres álló Mercedes csillag virít a motorháztetőn. Ha vannak szimbólumok, amelyek jelentenek valamit, akkor talán ez az egyik legismertebb. Ami pedig mögötte van az a megbízhatóság, elegancia és a magabiztosság. Az új E pedig ebből a szempontból évtizedek óta semmit sem változik. Csak modernebb, kifinomultabb lesz generációról generációra.
olvass továbbAz elmúlt időszakban kezdtem egyre jobban az érezni, hogy szembe megyek az autópályán. Mintha csak én hinném azt egyedül, hogy a jó alakú, szép és dögös autók nem emelt hasmagasságúak és még csak nem is bakancs formájú a sziluettjük. Aztán egy csapásra megjött a válasz a CLE Coupé személyében, amely a C osztály és az E osztály coupé modelljeinek folytatásaként, azokat egybegyúrva jelent meg és biztosított arról, hogy az ízlésemmel nincsen semmi probléma. Csak a világ kezd borzalmas szürke lenni.
olvass továbbA W201-es széria korának legkisebb Mercedese volt, ezért egyszerűen csak Baby Benzként becézték
olvass továbbKijelenthető, hogy a Mercedes-Benz E osztály a márka legfontosabb modellje. Lehet nem a limuzin forma jelenleg a divat, de az E osztály testesíti meg számomra a Mercedes-Benzt magát. Bár ezen a néven – E osztály -, csak 1993 óta kapható és ilyen formában a mostani a 6. széria, de időben egészen visszamehetünk az ötvenes évekig, amikor ebben a kategóriában a márka elkezdett modelleket kínálni.
olvass továbbLimitált, mindössze 300 példányban gyártott „STRONGER THAN DIAMONDS” G-osztály modell bemutatásával ünnepli az idei Valentin-napot a Mercedes-Benz.
olvass tovább• Gazdag szériafelszereltség: akusztikus vászontető, AIRCAP®, AIRSCARF®, memóriacsomag, elektromos csomagtérelválasztó, HANDS-FREE ACCESS és KEYLESS-GO • Egyedülálló wrap-around hatás dinamikus belső világítással, körbefutó nappabőr kárpitozással és krómozott díszítéssel • Sportos, komfortos vezetési élmény elektromos rásegítésű motorokkal
olvass továbbSzubjektív ugyan az állítás, de bízom benne, hogy nagyon sokan egyetértenek azzal, hogy a jelenleg Magyarországon gyártott autók közül a kecskeméti CLA a legszebb. A négy éve futó modell modellfrissítésen esett át, szándékosan nem használtam a ráncfelvarrást, mert az előző változat sem volt még „ráncos”. Ennek apropóján és azért, mert még sosem járt nálunk CLA, egy hétig nálunk vendégeskedett.
olvass továbbÖsszhangban a vállalat globális stratégiájának megvalósulásával, az elmúlt év mérföldkövet jelentett a Mercedes-Benz Hungária Kft. számára az elektromobilitás területén. A Mercedes-Benz megőrizte az országos plug-in hibrid piacon elért vezető pozícióját, 20%-os piaci részesedéssel. Az elektromobilitás térnyerését mutatja, hogy minden harmadik regisztrált Mercedes-Benz személyautó EQ vagy plug-in hibrid modell volt.
olvass továbbAz amerikai Interbrand márkatanácsadó cég aktuális rangsorában a Mercedes-Benz immár sorozatban nyolcadik alkalommal kerül be a világ tíz legértékesebb márkája közé. • A csillagos márka a hetedik helyre lépett elő, és továbbra is a világ legértékesebb luxusautómárkájaként tartják számon. • A márka értéke további kilenc százalékkal, 61,414 milliárd amerikai dollárra nőtt a 2022-es évhez képest.
olvass továbbA Mercedes márka egész modellportfoliójának legfontosabb tagja, az E osztály. Etyeken, a márka Ügyvezetője Fabiola Attori által megnyitott sajtótájékoztató is ezt erősítette meg. Az összes klasszikus értékkel rendelkezik az E osztály, amely kifejezi a Mercedes-Benz életérzést. Csodálatos, letisztult, elegáns szedán, amely mindig a többi márka előtt jár technológiai tudásban.
olvass továbbElődeinél is nagyobb luxust, kényelmet biztosító modell, még környzettudatosabb. Praktikusságával, könnyű manőverezhetőségével a női célközönséget is megcélozza.
olvass továbbKlasszik rovatunkban már több ikonikus Mercedes-ről írtunk, köztük egy Bálnáról is, amik az “utolsó igazi” Stuttgarti Csillagok képviselői voltak. Ma a W140-es elődjét, egy közel gyári állapotban megőrzött ‘90-es 300SE-t hoztunk el Nektek!
olvass tovább„Néhányan azt gondolják, hogy a luxus a szegénység ellentéte. De nem. A luxus a vulgaritás ellentéte” – Coco Chanel. A Mercedes-Benz GLC tesztelésekor azon kívül, hogy kiélveztem ennek a páratlanul kifinomult autónak a vezetését, leginkább az járt a fejemben, hogy manapság hol van a határa a luxusnak? Mikortól számít luxusnak egy cikk? Mert az szinte biztos, hogy egyre kevesebb márka mondhatja magáról, hogy luxus, így a Mercedes sem az. De bizonyos termékek, ebben az esetben bizonyos felszereltségi szinttől, már egyértelműen annak mondhatóak.
olvass tovább• Az E 200 Limuzin alapára 25.083.000 forint (WLTP: kombinált üzemanyag-fogyasztás: 6,4 – 7,3 l/100 km, kombinált CO2-kibocsátás: 144-166 g/km) . • Az őszi piaci bevezetéskor kilenc modell, köztük négy plug-in hibrid változat áll rendelkezésre. • Átfogóan kibővített alapfelszereltség az AVANTGARDE Line kivitellel, metálfényezéssel, KEYLESS-GO funkcióval és süllyesztett ajtókilincsekkel.
olvass továbbDefining class: az elektromos mobilitás élményének fokozása a Mercedes-Benz moduláris architektúrájára épülő új modellcsaláddal. • Az elektromos "hypermiler“ az új "egyliteres autó", amely a VISION EQXX technológiatranszfernek köszönhetően kiemelkedő hatékonysággal bír. • Új generációs hajtáslánc több mint 750 kilométeres hatótávolsággal (WLTP) 1 és 12 kWh/100 km körüli fogyasztással. • 800 voltos feszültség a nagy elektromos hatékonyságért és a 15 perc alatt akár 400 kilométerre is elegendő gyorstöltésért • Energiatakarékos LED-es lámpák animált csillagmintával, nagyméretű üvegtetővel kombinálva • Az új Mercedes-Benz operációs rendszer (MB.OS) a szuperszámítógépeket és a mesterséges intelligenciát használja a személyre szabhatóság, a biztonság, a kényelem és az automatizált vezetés új szintjéért • Child Presence Detection (CPD): kifinomult biztonsági rendszer, amely csökkenti annak kockázatát, hogy meleg időben véletlenül kisgyermekeket hagyjanak a járműben • A Mercedes-Benz Modular Architecture (MMA) több mint 40 százalékkal csökkenti a CO2- kibocsátást az értékláncban
olvass tovább