Totálkártól az OT-ig - 1995 Mercedes-Benz A124 (W124) + VIDEÓ
29 év alatt kevesebb mint 60.000 mérföldet futott ez az amerikai piacos A124-es
olvass tovább29 év alatt kevesebb mint 60.000 mérföldet futott ez az amerikai piacos A124-es
olvass továbbA Suzuki Swiftek 1992. október 5-e óta a magyar utcakép nélkülözhetetlen képét alkotják
olvass továbbGyári újkori állapotát meghazudtoló, FIVA minősített Ezeröcsit (VAZ-21061) filmeztünk
olvass továbbA népszerű hatchback változatok mellett az angolok prémium és haszonjármű kivitelű Miniket is gyártottak
olvass tovább30 pluszos szalonautó: Kevesebb mint 900 km-t futott az első szentgotthárdi F Astra
olvass továbbAhogy 2023-ban az utolsó autó is elhagyta a szirmabesenyői Szirmay-Kastély udvarát, mi azonnal elültettük a folytatás magvait, hogy újra és újra átélhessük a múltat idéző gépcsodák parádéját!
olvass továbbA W201-es széria korának legkisebb Mercedese volt, ezért egyszerűen csak Baby Benzként becézték
olvass tovább2,0 liter, 175 lóerő és egy sportos turbós legenda. Íme, a SAAB 900 Turbo
olvass továbbA Volvo teljesen elektromos járművének értékesítése nem is olyan régen, 2021-ben indult. A C40 Recharge duplamotoros változata alig 1,5 éve járt nálunk. A relatív rövid eltelt idő ellenére jelentős fejlesztésen esett át a modell, amely miden szempontból pozitívan hatott a használatára. Módosult a hajtás, javult a töltés és az elméleti hatótáv is növekedett.
olvass továbbValahogy így szoktuk üdvözölni a régen látott ismerőseinket, akik nagy meglepetésünkre talán jobban néznek ki, mint pár évvel azelőtt, amikor utoljára találkoztunk. Így vagyunk a Grandlanddel is, aki túl van már az X-es korszakon ugyan és nevében már nem szerepel ez a betű, de alaposan kicsinosodott 3 évvel korábbi találkozásunk óta. Vajon mik a benyomások 2023 vége felé az Opel jelenleg kapható legnagyobb modelljéről, állja-e még az idő próbáját?
olvass továbbA 203-as széria volt az oroszlános gyártó háború utáni első új modellje
olvass továbbVersenyekkel avatták fel Magyarország legújabb versenypályáját. A Balatonfőkajár melletti Balaton Park Circuit pályán rendezték meg október 7-8 között az első publikus versenyhétvégét. A GT és túraautók számára három versenyt bonyolítottak le a hétvége során, melyeken Tim Gábor két dobogós helyet szerzett, a mezőny legsikeresebb magyar versenyzőjeként.
olvass tovább8.000 köbcentis V12, 200 lóerő és egy ultra-luxus klasszikus. Mi kellhet még?
olvass továbbA Pagoda az egyik legismertebb sportos veterán Mercedes, ami tetővonaláról kapta becenevét
olvass továbbTim Gábor 2022 óta közösségi adományozás segítségével versenyez, pont egy éve a Hungaroringen kezdődött el a nagy összefogás a szurkolókkal. Az idei évben újra hazánkba látogatott a Clio Cup Europe és Tim immár a negyedik versenyhétvégéjét teljesíthette Európa egyik legerősebb márkakupájában. Ezúttal se volt problémamentes a hétvége, de mindkét versenyen a magyar versenyző javította a legtöbb pozíciót és végre kupát is kapott.
olvass tovább6.276 köbcentis V8, 325 ló és egy közel gyári állapotú izomautó
olvass továbbTim Gábor és menedzsere úgy döntött, hogy leadja a nevezést a Clio Cup Europe idei harmadik versenyére, amelyre június 16-18-án kerül sor a Hungaroringen. A költségvetésük ugyan még nem teljes, de a határidő lejár, és semmikép nem akarnak lemaradni a magyar fordulóról. A hétszeres bajnok vanyarci versenyző továbbra is a szurkolói segítségével tud továbbra is versenyezni.
olvass továbbKorának legolcsóbb amerikai kabriója volt a GM és Suzuki kisautója
olvass továbbKorának egyik legfejlettebb Stuttgarti Csillaga volt, amiből még pickup is készült
olvass továbbA Favorit már egy egészen nyugatias Škoda volt, amit többféle kivitelben és rengeteg felszereltségi szinttel is lehetett rendelni
olvass tovább