50 pluszos SLEEPER lenne? Ez a W108-as még ma is úgy suhan, mint szalonautó korában - 1972 Mercedes-Benz 280SE (W108) + VIDEÓ
Ez a W108-as még ma is gond nélkül tartja a 150 km/h-s tempót
olvass továbbEz a W108-as még ma is gond nélkül tartja a 150 km/h-s tempót
olvass továbbA mondás szerint a pénz önmagában nem boldogít – de ha van belőle elég, vehetsz egy Mercedes-Benz G580 Edition ONE-t, és garantáltan közelebb kerülsz a boldogsághoz. Ez az autó nem csak vezetési élményével, hanem már a puszta látványával is magával ragad. Akár a volán mögött ülsz, akár csak mellette állsz, könnyen úgy érezheted, hogy az ikonikus jármű birtoklása valóban megéri az árát.
olvass továbbA SsangYong Torres elektromos változatát, az EVX-et teszteltük, amelyről elmondható, hogy sokban hasonlít a benzines változatra, de mégsem ugyanaz. A különbség olyan, mintha egy ráncfelvarrott verzió lenne, de nem erről van szó. Az elektromos kivitel nemcsak meghajtásban, de külsőjében is jelentősen eltér. A másik érdekesség, hogy időközben a tulajdonosváltás miatt már nem is SsangYong a márkanév. Mivel az új KGM logó és név még nem jelenik meg a típuson, egyelőre mondhatjuk, hogy szinte SsangYong-ról van szó.
olvass továbbÖnmagában nem új dolog, hogy a Mini Coopernek létezik elektromos változata. Talán az egy picikét izgalmasabb, hogy az egyébként szinte azonosnak tűnő benzines és elektromos kivitel a meghajtáson kívül milyen sok egyéb különbséget is rejt, mintha két egymást nem ismerő fejlesztő csapatnak adtak volna azonos alkatrészeket. Így a végeredmény befoglaló méretek szempontjából természetesen megegyezik, mégis másképpen kerültek az építőelemek egymásra.
olvass továbbTelnek az évek, és sorra jönnek ki az újabb Mini generációk. Jelenleg a negyediknél tartunk, és ha az elektromosítás így folytatódik, lehet, hogy benzines Mini már másik karosszériával nem is lesz többé. Legalábbis a BMW jelenlegi elképzelése szerint 2030-ra teljesen elektromossá válik a márka, így ez nagyon is benne van a pakliban. Ebből már sejthető, hogy a mostani tesztünk alanya egy benzines Mini, abból is az erősebb kivitel.
olvass továbbA vadonatúj Mini Countrymanből már több is járt nálunk. Volt egy erősebb és egy általánosabb használatra szolgáló benzinmotoros is a kezeink között. Ami viszont hiányzott a listáról az a tisztán elektromos változat. Ebből is van két verzió, egy vadabb négykerék meghajtásos 313 lóerős és egy gyengébb első kerekes 204 lóerős. Természetesen mi az erősebbet teszteltük.
olvass tovább29 év alatt kevesebb mint 60.000 mérföldet futott ez az amerikai piacos A124-es
olvass továbbEzzel a címmel folytatásos tesztsorozat is indulhatna. Hogy miért éppen a CLE Cabriolet esetében jutott ez a gondolat az eszembe? Mert a CLE önmagában is szinte hibátlan autó, amelynek tető nélküli változata egy másik dimenzióba emeli utasát. Ezzel a motorral pedig nem csak az érzés, hanem a hang és a teljesítmény is hibátlan. Óriási feeling. A jó hír pedig az, hogy nem kell feltétlenül a legerősebb motor, így a legmagasabb ár ahhoz, hogy mindezt megkapjuk, ha a teljesítményben hajlandóak vagyunk a kompromisszumra.
olvass továbbVannak tökéletes gondolatok, amelyek valamilyen oknál fogva nem terjedtek el eddig. Sok minden közbeszólhat, de talán a legfontosabb az időzítés. A Mercedes E300de több szempontból is kakukktojás miközben ritkán találkozhatunk ennyire jó koncepcióval, ráadásul mindez egy olyan köntösbe lett csomagolva, amely közel áll a tökéleteshez. Nagyon szeretném hinni, hogy a kérdés csupán az, hogy mikor fog elterjedni és nem egy izgalmas vadhajtása lesz az autóevolúciónak.
olvass továbbTavaly év végén minimális modellfrissítésen esett át a Mercedes legkisebb elektromosa az EQA. A modell, amelyről röviden azt is lehet mondani, hogy a GLA osztály elektromos változata, még mindig divatos formával és hosszabb hatótávval csábítja magához a prémium minőséget kedvelőket.
olvass továbbKevés jármű van, amely jobban megdobogtatná a szíveket, mint egy stílusos cabrio. A Mercedes-Benz pár hónappal a kemény tetős változat megjelenése után, Magyarországon is bemutatta a típus tető nélküli változatát. A CLE Cabriolet természetesen nem a tömegeknek szól, de a látványt szerencsére mindenki élvezheti. Nincsen tökéletesebb nyári autós kaland, egy szép napsütéses napon, mint lehúzott tetővel élvezni a haladást és az alkalmazott technológia révén a tökéletességet.
olvass továbbTalán az utolsó Mercedes, amely az összes klasszikus értékkel rendelkezik. A vadonatúj E osztályt volt szerencsénk még egy hétig kipróbálni egy másik, az úgynevezett Exclusive felszereltséggel. Ennek legfontosabb ismérve, hogy a híres álló Mercedes csillag virít a motorháztetőn. Ha vannak szimbólumok, amelyek jelentenek valamit, akkor talán ez az egyik legismertebb. Ami pedig mögötte van az a megbízhatóság, elegancia és a magabiztosság. Az új E pedig ebből a szempontból évtizedek óta semmit sem változik. Csak modernebb, kifinomultabb lesz generációról generációra.
olvass továbbFurcsa időket élünk. A leggyorsabb Mustang már SUV és nemhogy V8-as blokk nincs benne, de még csak nem is benzin hajtja. A Mach-E elképesztő élményeket és rengeteg egyediséget ad a többi villanyautóhoz képest, de vigyázat, nyomokban Mustangot is tartalmaz!
olvass továbbAz elmúlt időszakban kezdtem egyre jobban az érezni, hogy szembe megyek az autópályán. Mintha csak én hinném azt egyedül, hogy a jó alakú, szép és dögös autók nem emelt hasmagasságúak és még csak nem is bakancs formájú a sziluettjük. Aztán egy csapásra megjött a válasz a CLE Coupé személyében, amely a C osztály és az E osztály coupé modelljeinek folytatásaként, azokat egybegyúrva jelent meg és biztosított arról, hogy az ízlésemmel nincsen semmi probléma. Csak a világ kezd borzalmas szürke lenni.
olvass továbbA W201-es széria korának legkisebb Mercedese volt, ezért egyszerűen csak Baby Benzként becézték
olvass továbbKijelenthető, hogy a Mercedes-Benz E osztály a márka legfontosabb modellje. Lehet nem a limuzin forma jelenleg a divat, de az E osztály testesíti meg számomra a Mercedes-Benzt magát. Bár ezen a néven – E osztály -, csak 1993 óta kapható és ilyen formában a mostani a 6. széria, de időben egészen visszamehetünk az ötvenes évekig, amikor ebben a kategóriában a márka elkezdett modelleket kínálni.
olvass továbbMegérkezett a BMW Z4 M40i Pure Impulse különkiadás: a sikeres roadster exkluzív modellváltozata a színtiszta sportosság és a nyitott tetős vezetési élmény esszenciáját helyezi a középpontba. Az M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, soros hathengeres benzinmotorhoz most először hatfokozatú manuális váltó kapcsolódik.
olvass továbbLimitált, mindössze 300 példányban gyártott „STRONGER THAN DIAMONDS” G-osztály modell bemutatásával ünnepli az idei Valentin-napot a Mercedes-Benz.
olvass tovább• Gazdag szériafelszereltség: akusztikus vászontető, AIRCAP®, AIRSCARF®, memóriacsomag, elektromos csomagtérelválasztó, HANDS-FREE ACCESS és KEYLESS-GO • Egyedülálló wrap-around hatás dinamikus belső világítással, körbefutó nappabőr kárpitozással és krómozott díszítéssel • Sportos, komfortos vezetési élmény elektromos rásegítésű motorokkal
olvass továbbSzubjektív ugyan az állítás, de bízom benne, hogy nagyon sokan egyetértenek azzal, hogy a jelenleg Magyarországon gyártott autók közül a kecskeméti CLA a legszebb. A négy éve futó modell modellfrissítésen esett át, szándékosan nem használtam a ráncfelvarrást, mert az előző változat sem volt még „ráncos”. Ennek apropóján és azért, mert még sosem járt nálunk CLA, egy hétig nálunk vendégeskedett.
olvass tovább