Kettős győzelmet aratott a Hyundai IONIQ 5 és a Hyundai i20 N a 2022-es Év Brit Autója szavazáson
A Hyundai IONIQ 5 az év legjobb családi autója címet érdemelte ki, míg a Hyundai i20 N-t pedig az év legjobb sportautójává koronázták
olvass továbbA Hyundai IONIQ 5 az év legjobb családi autója címet érdemelte ki, míg a Hyundai i20 N-t pedig az év legjobb sportautójává koronázták
olvass továbbTavasszal járt nálunk a harmadik generációs i20 1,2 literes 84 lóerős motorral. A cikkben említettem, hogy létezik egy N verzió, amely egy másik liga. Akkor még csak így gondoltam, most már tudom.
olvass továbbA Top Gear éves díjátadóján összesítésben a Hyundai i20 N bizonyult az Év Autójának, a világ legpatinásabb gyártóinak típusait utasítva maga mögé
olvass továbbA Hyundai i20 N a világ legkiválóbb sportautóit legyőzve nyerte el a bajnoki címet a Top Gear 'Speed Week' tesztsorozatán
olvass továbbA kisautók világa mostanában nem egyszerű. Sok oka van ennek, hiszen manapság nem ez a legdivatosabb szegmens, elképesztő sok a konkurens és nem utolsó sorban viszonylag kevés többlet kiadással ott van a kompakt autók világa, amely méretével, univerzálisabb használhatóságával lényegesen több embert meggyőz. 2020-ban a Hyundai mégis megjelent a harmadik generációs i20-szal, hogy vevőkörét megtartsa és új vásárlókat csábítson.
olvass továbbA Hyundai új technológiák tesztelésére használja a motorsportot
olvass továbbA vadonatúj i20 a 25 000 eurónál nem drágább autók között nyerte el a „legjobb autó” címet
olvass tovább