Nagy Ádám: Gyorsak voltunk és bármire lehetett volna esély…
Március első hétvégéjén rendezték a CEE RMC I. fordulóját Jesoloban, Olaszországban.
olvass továbbMárcius első hétvégéjén rendezték a CEE RMC I. fordulóját Jesoloban, Olaszországban.
olvass továbbHétvégén rendezték a CEE Rotax Max Challenge - Bonus Cup-ot Jesolóban, Olaszországban, ahol Nagy Ádám gokartversenyző vett részt.
olvass továbbAz SUV-k manapság szinte mágnesként vonzzák az autóvásárlókat, különösen azokat, akik nagycsaláddal vagy extra csomagtér-igénnyel keresnek járművet. De mi lenne, ha nem állnánk meg ennél a kategóriánál? Az új Ford Tourneo Custom Titanium egy olyan alternatíva, amely sok szempontból túlszárnyalja az SUV-kat – nagyobb tér, több variálhatóság, kompromisszummentes praktikum. Megnéztük, mit tud a Ford friss mikrobusza.
olvass továbbA Ford divatos kompakt crossovere, a Puma, 2024-ben modellciklus-közi frissítésen esett át. A ST-Line felszereltségű verzióját teszteltük, és az élmény továbbra is lenyűgöző. Hihetetlen belegondolni, hogy az új Puma bemutatása óta már több mint öt év telt el. Ez különösen azért érdekes, mert az autógyártók ritkán várnak ilyen sokáig egy modell frissítésével – ez is azt bizonyítja, mennyire előremutató volt a technológia már az induláskor.
olvass továbbKihalófélben lévő faj különleges képviselője járt nálunk. Talán, ahogy az első széles rétegek számára elérhető futószalagon gyártott autót a T-modelt is a Fordnak köszönhetjük, egy korszak lezárásaként, lehet az utolsó V8-ast is?
olvass továbbIsmét dobogón zárta a Histo Cup bajnokságot a Kermor Motorsport csapata.
olvass továbbRobert Bosch személyét számos legenda övezi. Vajon korának kőkemény vállalkozója, gondoskodó jótevő vagy inkább egy „makacs sváb” volt a világraszóló innovációiról ismert nagyvállalat egykori alapítója? Ki volt ő, és mit hagyott az utókorra? Tabudöntögető időutazásra hív a Bosch Magyarország Podcast legfrissebb epizódja, melyben megelevenedik az autóipar hőskora.
olvass továbbA Balaton Park Circuit-ot is sikeresen bevették a Kermor Motorsport pilótái. Egy első és egy második helyet hoztak el.
olvass továbbA Vasárnapi futamokon nem találtak legyőzőre Kermor-os pilóták!
olvass továbbAz elérhető áron jó általában csak álom. Ez alól talán az egyik ritka kivétel az idei év újdonsága a V-Strom 800. Az új motor a 800de alapjaira épül, lényegében annyi különbséggel, hogy a 21”-es fűzött kerekeket, 19”-es aulkerékre cserélték. Kevésbé alkalmas ezáltal terepre, de annál szélesebb réteget érint a módosítás.
olvass továbbA Pannónia Ringen járt a Kermor Motorsport legénysége, és ha már ott voltak sikerrel jártak!
olvass továbbA Széchenyi István Egyetem versenyzője, Franciaországban először versenyzett OK Junior kategóriában.
olvass továbbMikrofonvégen a Kovács - Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.
olvass továbbBeszélgetés Buza Zsuzsanna navigátorral, és Szivák Zoltán ralipilótával kettejük első közös verseny után.
olvass továbbKovács Ádám és csapata Brnoban szállt harcba a sporttársak, és az idő ellen.
olvass továbbA népszerű hatchback változatok mellett az angolok prémium és haszonjármű kivitelű Miniket is gyártottak
olvass tovább30 pluszos szalonautó: Kevesebb mint 900 km-t futott az első szentgotthárdi F Astra
olvass továbbBeszélgetés a Formula autók világába nemrég csöppent Kovács Ádámmal.
olvass továbbAhogy 2023-ban az utolsó autó is elhagyta a szirmabesenyői Szirmay-Kastély udvarát, mi azonnal elültettük a folytatás magvait, hogy újra és újra átélhessük a múltat idéző gépcsodák parádéját!
olvass tovább