Átverés vagy valóság? Ezért kerül 6 millióba egy Lada újjáépítése + VIDEÓ
Gyári újkori állapotát meghazudtoló, FIVA minősített Ezeröcsit (VAZ-21061) filmeztünk
olvass továbbGyári újkori állapotát meghazudtoló, FIVA minősített Ezeröcsit (VAZ-21061) filmeztünk
olvass továbbA moszkvai kisautók története az Opel Kadettől egészen az AZLK-ig
olvass továbbKorábbi veterános cikkeinkben mindig egy-egy járműre és annak egyediségeire, saját sztorijának bemutatására fókuszáltunk. Ma egy kicsit humorosabbra vettük a figurát és egy olyan összehasonlító teszttel érkeztünk, amiben a világ talán legjobb és legrosszabb autóját hozzuk el. Íme, az 1975-ös Rolls-Royce Silver Shadow és az 1993-as Tavria!
olvass továbbSztálin rajongott a Packardokért, de amerikai limuzinnal mégsem autózhatott Moszkvában
olvass továbbNem volt ismeretlen terep az ilyesféle járművek megalkotása a szovjet mérnökök számára, ám itt bele kellett adni apait-anyait, hogy az elvtársak ne fagyjanak meg a kemény téli időszakban.
olvass továbbÍme, a háborút követő szovjet autóipar 3+1 legmeghatározóbb járműve
olvass továbbEz a ’79-es Ezeröcsi még pajtaleletként is szemet gyönyörködtető
olvass továbbHátsókerekes, van hozzá alkatrész és összehozza a barátokat. Mi kellhet még?
olvass továbbA GAZ M21 sokkal több volt, mint gonosz fekete pártautó!
olvass továbbA tuning autók mellett rengeteg gyönyörű, közel gyári állapotú veterán is részt vett az idei AMTS-en
olvass továbbEz a 21061-es szebb állapotú, mint mikor ’84-ben elhagyta a gyártósort!
olvass továbbEz a Lada 21061-es limuzin nem csak, hogy OT, de FIVA minősítéssel is rendelkezik!
olvass továbbFolytatódik gyűjtemény-gyarapítási program, egy GAZ-12 ZIM típusú gépkocsi érkezett az Északi Járműjavítóba. A járműből összesen 100 darab érkezett Magyarországra 1952-59 között, az 1950-es évektől kezdve a ‘70-es évek végéig a középszintű állami és pártvezetők jártak ilyenekkel.
olvass továbbA ZIL E167 egy nehézterepes teherautó koncepció volt, amelyet az 1960-as évek elején terveztek. Célja: A végtelenbe és tovább! Ne legyen olyan pont a Szovjetunióban, ahová ez a jármű ne lenne képes eljuttatni utasait.
olvass továbbHa nosztalgiával töltenek el a szovjet nagyvasak, szeretnél egyet birtokolni és újra át akarod élni az egészet teljes pompájában, de nincs időd a restaurálásra, akkor itt a megoldás! Mivel ezeket a modelleket mind a mai napig gyártják ugyanazon bódéval.
olvass továbbA nehezen megközelíthető olajmezők feltárásához kompromisszum mentes terepjáró teherautókra volt szüksége a szovjetenek. Más ország járműveinek használata szóba sem kerülhetett, így született meg az Ural 5920-as.
olvass továbbEz a valaha volt legnagyobb légcsavaros repülőgép, ami a magasba emelkedett. A szovjetek mindig is szerettek nagyot alkotni, mind méret mind innováció tekintetében, aminek egyik ékes példája ez a nehézbombázó.
olvass továbbA jármű története 1958-ban indult és 2010-ben ért véget. Egy igazi "holdjáró" földünk egyik legzordabb területén.
olvass továbbFél évszázados volt a Zsiguli, azaz a Lada 2101 tavaly. Az évforduló alkalmából egy bolgár tuningstúdió megmutatta, hogyan nézhetett volna ki belülről a Fiat 124-es keleti blokk számára lebutított szovjet változata. Nagy kár, hogy ötven éve nem rajtuk múlt.
olvass továbbA hidegháború szüleménye volt ez a gépóriás, mely abból a célból készült, hogy rakományát, az RT-23 "Mologyec" interkontinentális ballisztikus rakéta mobil állásból is indítható verzióját, a Celina-2-t, bármely helyre képes legyen leszállítani.
olvass tovább