Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800

Az elérhető áron jó általában csak álom. Ez alól talán az egyik ritka kivétel az idei év újdonsága a V-Strom 800. Az új motor a 800de alapjaira épül, lényegében annyi különbséggel, hogy a 21”-es fűzött kerekeket, 19”-es aulkerékre cserélték. Kevésbé alkalmas ezáltal terepre, de annál szélesebb réteget érint a módosítás.

olvass tovább

Nehéz terepen – Suzuki V-Strom 1050DE

A Suzuki legnagyobb túra-endúrója a V-Strom 1050DE vendégeskedett nálunk. A méltán népszerű V-Strom sorozat 20. évfordulóját ünnepli, így a tervezők mindent beleadtak, hogy ezt kellőképpen ütős módon tegyék emlékezetessé. A helyzetük nem könnyű, hiszen ez a kategória az egyik legtöbb versenytársat és a legkomolyabb technikai képességeket felvonultató osztály.

olvass tovább

Felfelé kerekítve – V-Strom 1050XT ABS

A Suzukinál egyértelműen a retro van napirenden. A megvalósítás módja pedig ez esetben zseniális. A retro szót, a V-Strom esetében számomra fájdalmas kiejteni, hiszen aktív emlékeim vannak 1988-ból, amikor ennek a típusnak az őse megszületett, és nehezen fogadom el, hogy már ennyire öreg vagyok. De ki lehet mondani, a V-Strom legendává lett rövid idő alatt, így joggal nyúlhat vissza már a gyökereihez, miközben valami egészen újat kínál.

olvass tovább