A V8-as Opel Astra G
Természetes nem egy hétköznapi, motor cserélt sleeper Astráról van szó. Ez az Opel nyertes DTM versenyautója, ami 2003-ban a Nürburgringi 24 órás versenyt is behúzta.
olvass továbbTermészetes nem egy hétköznapi, motor cserélt sleeper Astráról van szó. Ez az Opel nyertes DTM versenyautója, ami 2003-ban a Nürburgringi 24 órás versenyt is behúzta.
olvass továbbTörténete tiszavirág életű volt, mivel nem illett bele az Amerikai imidzsbe. Bátor döntés volt a GM-től, hogy a V8 benzines amerikai mellé, egy bajor sor 6-os dízelt próbáltak betolni a takarékosság jegyében. Azonban az emberek nem szerették meg.
olvass továbbGyakorlatilag abban semmi meglepő nincsen, hogy az XC60 is elérhető PHEV, azaz plug-in hybrid hajtáslánccal. A különbség manapság abban rejlik, hogy milyen módon közelíti meg az adott márka a részben elektromos hajtás által kínált lehetőségeket. A Volvo elsősorban arra készítette a T6 változatot, hogy a napi életvitelünkhöz a leginkább alkalmazkodjon és az alternatív hajtási megoldás a legkevésbé legyen észrevehető a korábban használt motorokhoz képest.
olvass továbbCsupán 30 darab készül belőle, és az is csak versenypályára. Újra szívómotorral és minden eddiginél nagyobb teljesítménnyel. Akinek egy ilyenre fáj a foga nem árt sietni!
olvass továbbA Clion és a Captur-ön kívül a Megane-ban is megtaláljuk a vadonatúj e-Tech névre keresztelt, saját fejlesztésű hybrid technológiát, ezzel vált teljessé a márka hármasfogata, amelynek révén a környezetvédelmi előírásoknak még inkább meg tud felelni a Renault. Nagyra lehet értékelni, hogy nem egy létező technológiát adoptáltak a járműbe, hanem egy saját fejlesztésű hybrid hajtást építettek bele. Ameddig a Clio esetében egy kisebb akkupakk található, így hagyományos hybrid üzemű az autó, addig a Capture és a Megane nagyobbat kapott, így az azonos technológiai alapok ellenére plug-in hybridként dolgozik az erőforrás.
olvass továbbElektromos hajtás, digitális műszerfal, LED-világítás. Félévszázados modell mai technikával, egyenesen a gyártótól.
olvass továbbEzzel nem kell magyarázkodni, hogy gyári. Az ámulattól fel sem tudják fogni az illetékesek, hogy mit is láttak, mivel nem minden nap jön szembe egy ilyen. De az is lehet, hogy nem is veszik észre a sorban, mivel alig több mint egy méter magas, bár a hangja biztosan elárulja.
olvass továbbElfogytak a szavak, amikor arról az érzésről kell összefoglalót írnom, hogy milyen is a Stelvio QV vezetése. Bár a betűjel, a típus megnevezés, azaz a QV jelentése (quadrifoglio verde) azaz zöld négylevelű lóhere, de én az elmúlt pár nap élménye alapján új magyar fordítást találtam. QrVajó. Annyiszor hallottam ugyanis a mellettem ülőktől az: „azt a…” kifejezést, hogy el is fogadtam. EZ AZ!
olvass továbbA 2019-ben újra megjelenő Jeep pick-up, a Gladiator katonai ősatyja. Az M, mint Military jelöli a nevében, hogy katonai járműről van szó. A Dodge M37 leváltója, és nem mellesleg az első olyan kategóriájú katonai jármű, ami főként civil járművekben is használatos alkatrészeken alapul.
olvass továbbHű a nevéhez, tényleg légies, mint a lágyan ringatózó búzakalász a szélben. Élmény vele autózni. Nem túl kicsi, nem túl nagy, pont jó! Ő a Citroën első Plug-in Hibridje.
olvass továbbOlyan ez, mint Gombóc Artúrnak a csokoládé, lehet az dízel vagy benzines, szívó vagy feltöltős, teherautó vagy személyautó. Mindegy, mert mind szeretjük, és ha lehetne, mind kellene.
olvass tovább2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.
olvass továbbKözösen épít töltő-infrastruktúrát az elektromos gépkocsik számára az állami közútkezelő és az e-Mobi.
olvass továbbA Renault modellpaletta legfrissebb zöldülési hulláma három modellt érintett. Korábban a Renault Clio E-Tech verzióját volt szerencsénk tesztelni. A szerencse pedig határozottan nem csak egy kötőszó volt ebben az esetben, mivel kifejezetten szimpatikus volt a filozófia, ahogyan a márka újra gondolta a hybrid technológiát. A Captur esetében még eggyel emelték a tétet és a nagyobb akkumulátorok segítségével plug-in hybrid változatban mutatták be a Capturt.
olvass továbbA világ legkisebb autója, mely még a 60 kg-ot sem éri el. A kilóra vetített ára veri a drágább luxusautókat. Rendkívül nagy rá a kereslet, ez indokolja a magas árcédulát.
olvass továbbMinden alkalommal, ha tudom, hogy Citroën lesz nálunk, akkor egy dolgot biztosan tudok, jó kedvem lesz egy hétig. Ahogyan a konszerntárs Peugeot tagadhatatlan minőségével, már-már presztízs autókhoz közelítő kialakításával szokott meggyőző lenni, úgy képes ez a márka mosolyt csalni az ember arcára. Egyszerűen azért, mert más. Nem megszokott, fura, ám mégis kedves vonalaival teszi boldogabbá a hétköznapokat.
olvass továbbHa 2020, akkor a járványon kívül az autógyártók másik kihívása – és erről persze hamarabb tudtak, mint az előbbiről – a CO2 kvóta volt. Nem csoda hát, hogy nincs olyan márka, aki ne igyekezne alternatív meghajtással megjelenni. A Renault sem tett másképpen és rögtön 3 típusában mutatott be hybrid erőforrást. Ezek közül a Cliot teszteltük, amely ellentétben a másik két bemutatott modellel, kisebb akkumulátort kapott és ezáltal nem konnektoros hybrid változatban jelent meg. A keresztségben pedig az E-TECH nevet kapta.
olvass továbbAki már valaha kipróbálta a Halo játéksorozat valamely részét, annak ismerős lehet a járgány. Kísérteties a hasonlóság a Warthoggal, de ez sajnos nem az. Ez egy 4x4-es nehézterepes páncélozott harci jármű, egyenesen Izraelből.
olvass továbbMegmutatta 2021-es autóját Red Bull Racing. Nyugodtan higgyen a szemének, feltűnő újdonságok elsőre nem látszanak.
olvass továbbÍgy látta már? Nézze meg, hogyan tört ripityára a Haas versenyautója, és miként menekült meg a pilóta.
olvass tovább