Az unalmas SUV korszaknak vége! - BMW X2 M35i
Az X a BMW-nél nem a kincs helyét jelöli, hanem azt, hogy egy SUV-ban ülünk. Ha pedig a szám páros, akkor a formája kupé. De az X2 ennél sokkal több, számos szempontból korszakalkotó.
olvass továbbJó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.
Az X a BMW-nél nem a kincs helyét jelöli, hanem azt, hogy egy SUV-ban ülünk. Ha pedig a szám páros, akkor a formája kupé. De az X2 ennél sokkal több, számos szempontból korszakalkotó.
olvass továbbA bemutató óta ellepte a világhálót a Cybertruckról készült fényképek sora. Mindenki, mindenhol arról beszél, hogy ez valóban komoly volt-e? Égőnek, egyenesen cikinek érezzük, hogy a bemutató alatt betört az autó golyó-, vagy ütésállónak titulált ablaka. Nem is egyszer, hanem rögtön kétszer is. Többször megnézi, elemzi a „hibát” boldog-boldogtalan.
olvass továbbRégóta jelent problémát a törvényhozás számára, hogy miként szabályozzák az elektromos rollerek városi közlekedését. Hát megvan a döntés, de vajon ez a megoldás?
olvass továbbJellemezően 6-7 évente újul meg egy autótípus és a váltás időszakában logikusan merül fel a kérdés, hogy megvárjuk-e az újonnan megjelenő modellt, vagy a jelenleg futót válasszuk?
olvass továbbA Korda filmstúdió adott otthont a mai sajtótájékoztatónak, ahol megismerhettük, sőt ki is próbálhattuk egy hosszabb kör erejéig az új Peugeot 208-ast. Nyugodtan lehet irigy mindenki. Ez a kocsi fantasztikus.
olvass továbbA negyedik generációs KIA Sportage-ot volt szerencsénk tesztelni az elmúlt napokban. És a szerencse ebben az esetben nem csak egy udvarias kifejezés, hanem egy valóban jó élményre utal.
olvass továbbVajon össze lehet hasonlítani két ennyire eltérő autót? Ha eltekintünk attól a nem lényegtelen körülménytől, hogy a tesztelt Lexus UX árából majdnem 2db T-Roc vásárolható, akkor igenis lehetséges!
olvass továbbNem azzal kezdeném a beszámolóm, hogy mit gondoltam a Ssangyong Rexton G4-ről, miután megláttam, majd elkezdtem vezetni, hanem egy-két olyan reakcióval, amit az ismerőseimtől, családomtól kaptam, amikor a volán mögül felhívtam őket. Értem, hogy Rexton, de az milyen autó? Hogy néz az ki? Az pedig micsoda? Biztosan ezt akarod vezetni? Borzasztó ugye?
olvass továbbAzok, akik ezeket a cikkeket olvassák, mások, mint a legtöbb ember. Az autó jellemzően többet jelent számukra egy szimpla technikai eszköznél. Nem kizárólag arra a funkcióra választják, hogy eljuttassa őket egyik pontból a másikba. Fontos számukra az, hogy azt miként teszik meg.
olvass továbbAmikor főzünk a legfontosabb az, hogy szeressük, amit csinálunk. A maximalizmus, az elszántság tesz minket profivá. De ez mind nem elég, mert szükség van a jó alapanyagokra. Figyelembe kell venni a tradíciót, hagyományokat, mert ezek segítségével tudunk igazán jót alkotni. Ha még kreatívak is vagyunk hozzá, akkor fogunk a legnagyobbak közé emelkedni. Hogy csinálja ezt a Ford?
olvass továbbValahogy úgy alakult, hogy a harmadik generációs Yarist nem volt lehetőségem kipróbálni az elmúlt 7-8 évben. Így a jövő évi modellváltást megelőzően, nagy várakozással ültem bele a kis autóba. Komoly elvárásaim voltak, ugyanis az első generáció 1999-es megjelenése a Toyota számára is nagyon magasra tette a lécet. Elsősorban egyedi megjelenése, és még a mai napon is remek formai elemei által divatos autónak tekinthető. A belső anyagok és a minőségi kidolgozás tovább fejlődött a második generációban, csakúgy, mint az autó méretei, viszont továbbra is megmaradt az egyedi, középre helyezett műszerfal, ami viszont már ebben a modellben hagyományos mutatókkal rendelkezett.
olvass továbbSzinte mindenki ismeri, nem kell hozzá autófanatikusnak lenni. Igen, hihetetlenül hangzik, de az első generációs Corolla 1966-ban látta meg a napvilágot. 53 év biztosan elég volt ahhoz, hogy a Corolla név egybeforrjon az autózással, bárhol is éljünk a világon. A márka legtöbbet eladott típusa most már a tizenkettedik generációjához érkezett.
olvass továbbA Ford Focus ST nem a legerősebb Focus lesz a kínálatban. Jövőre jön az RS, de egy átlag autós nem is értheti meg, hogy miként lehet ezt a mostani teljesítményt fokozni, ha beül a volán mögé.
olvass továbbA Toyota célja az volt a Lexus létrehozásával, hogy megalkossák a világ legjobb szedánját, illetve, hogy a Toyota márka élére egy igazi zászlóshajó kerüljön. Ezt az exkluzív vonalat külön márkanévvel látták el, hasonló módon, mint a Nissan esetében az Infinity-t vagy a Honda háza táján az Acura-t.
olvass továbbSzámos autós teszttel lehet találkozni nap, mint nap, amelyekből megtudhatjuk az új típusok különböző paramétereit, menetdinamikai és komforttal kapcsolatos képességeit. Szubjektív és objektív véleményeket egyaránt lehet olvasni, azonban az egyetlen téma, ami rendszeresen kimarad, az az autó színe. Pedig az autóvásárlók lényeges többsége ugyanolyan fontosnak tartja az autó színét, mint minden más tulajdonságát. Annak eldöntésében, hogy kell-e nekünk az adott jármű, avagy éppen nem, a legfontosabb szempontok közé tartozik az is, hogy milyen a megjelenése.
olvass tovább